شمانیوز
شما نیوز

رییس هیات عامل ایدرو خبر داد :

آغاز احداث خط بافندگی بافت بلوچ ظرف سه ماه آینده

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت: واحد بافندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

آغاز احداث خط بافندگی بافت بلوچ ظرف سه ماه آینده

محسن صالحی نیا در حاشیه بازدید از کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر اظهارداشت: کار مناقصه و خرید ماشین آلات بافندگی این کارخانه آغاز شده که از اوایل سال ١۴٠٠ عملیات اجرایی این واحد شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه واحد ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر با ظرفیت ٩٠ درصد خود روزانه ١۵ تن نخ تولید می‌کند افزود: با راه‌اندازی واحد بافندگی و تولید پنبه در منطقه شاهد تکمیل زنجیره تولید این واحد نساجی خواهیم بود.

ایدرو برای واحد بافندگی کارخانه بافت بلوچ ، سرمایه گذاری ریالی و ارزی معادل ۳ هزار میلیارد ریال را انجام خواهد داد و برای نوسازی و بهسازی واحد رنگرزی و چاپ پارچه هم سرمایه گذاری ۱ میلیون یورویی مد نظر است.

رئیس هیات عامل ایدرو تصریح کرد : برای تکمیل زنجیره ارزش و تولید از پنبه تا پارچه در منطقه قرار است با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در مرحله اول ٧٠٠ تا یکهزار هکتار از اراضی منطقه به کشت پنبه اختصاص می‌یابد .

طرح احیای کارخانجات گسترش صنایع بلوچ با عنایت و تاکید مقام معظم رهبری و همچنین براساس مصوبات اولین سفر هیات دولت به استان از طریق سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در دستور کار قرار دارد .

 

ایدرونیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied