شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت وفات حضرت زینب (س)

دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن وفات حضرت زینب (س) پیامی صادر کرد.

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت وفات حضرت زینب (س)

در این پیام آمده است:

زندگی پر از مصیبت و اندوه اما سراسر حماسه حضرت زینب کبری سلام الله علیها که نامش با حادثه جانسوز کربلا گره خورده، یادآور صلابت حضرت فاطمه (س) در دفاع از حق و ولایت است.
ایشان پس از شهادت برادر بزرگوارش عهده دار رسالتی بزرگ شد، رساندن پیام عاشورا و حق طلبی و خونخواهی امام حسین (ع) و فریادش در گوش طاغوت زمان آنچنان ماندگار گشت که امروز پس از گذشت قرنها هنوز الهام بخش تمام زنان مسلمان و حق طلب در سراسر دنیاست.
بدون شک آن بانوی والامقام در شجاعت و شهامت، سخنوری و بلاغت و تدبیر و هدایت و رهبری هر آنچه را که از محضر حضرت علی (ع) آموخته بود به کار بست و در مبارزه با ظلم و جور لحظه ای درنگ و تعلل نکرد.
و اینچنین است که بانوان فداکار ما به خصوص مادران، خواهران و همسران گرانقدر شهدا با سرمشق گرفتن از حضرت زینب (س) و شیوه زندگی آن حضرت، عزیزترین خویشان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.
اینجانب فرا رسیدن وفات دخت گرامی امیرالمؤمنین زینب کبری (س) را به همه شیعیان به خصوص همکاران گرامی در بانک صنعت و معدن تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم در ادامه دادن راه آن بانوی عظیم الشأن و پاسداشت خون شهدا در پیشگاه احدیت سربلند باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied