شمانیوز
شما نیوز

با برگزاری آیین درختکاری خانواده معظم شهداء قشم

19 نهال مثمر به نام 19 شهید والامقام در پارک جنگلی گلستان قشم کاشته شد

آیین درختکاری خانواده معظم شهدا با حضور فرزاد میراب زاده اردکانی مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور خانواده شهدا و ایثارگران، فرج طهماسبی مدیر امور شهری و روستایی این سازمان، نرگس بحرینی رییس اداره بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان قشم و جمعی از خانواده معظم شهدای جزیره قشم با غرس 19 نهال مثمر مرکبات در محل پارک جنگلی گلستان شهر قشم برگزار شد.

19 نهال مثمر به نام 19 شهید والامقام در پارک جنگلی گلستان قشم کاشته شد

مشاور مدیرعامل این سازمان  در امور خانواده شهدا و ایثارگران در حاشیه این آیین با تقدیر از این اقدام ارزشمند مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم در ارج گذاری به مقام شامخ شهدای والامقام جزیره قشم گفت: کاشتن 19 اصله نهال مثمر مرکبات  به نام 19 شهید والامقام قشم، نشانه ای بارز از ارج گذاری به مقام والای این شهیدان عزیز است.

فرزاد میراب زاده اردکانی با اشاره به اینکه این اقدام باعث می شود که یاد شهدا همیشه در خاطره ها زنده بماند، افزود: با پلاک گذاری درختان  حاصل از این نهال ها به نام این شهدا، خاطره آنها جاویدان خواهد شد و درطول تاریخ هرکس که از میوه، سایه و سایر ثمرات این درختان استفاده کند به یاد آنها فاتحه ای خواهد خواند که این، هدف غایی همه ماست.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم نیز در حاشیه این آیین گفت: درختکاری صرفا یک وظیفه  بخشی و اداری نیست بلکه در شرایط  امروز جامعه، آثار زیست محیطی و فرهنگی اجتماعی این اقدام نیز بسیار مهم و اساسی شده است.

فرج طهماسبی با تاکید بر ضرورت ارج گذاری به مقام شامخ شهدا افزود: درختکاری به نام این عزیزان اقدامی است که مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم با هدف حفظ  یاد و خاطره شهیدان قشم انجام داد و آثار زیست محیطی این درختان نیز به عنوان برکات و اثرات نام شهدا در تاریخ خواهد ماند.

گفتنی است در این آیین جمعی از خانواده معظم شهدا، روحانیان، معتمدان و مسئولان قشم به نیت نام 19 شهید جزیره  قشم 19 اصله نهال مثمر مرکبات را در محل پارک جنگلی گلستان قشم غرس کردند.

 

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied