شمانیوز
شما نیوز

فعالیت شبانه روزی پلیس کیش در ایام نوروز

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از انتخاب شعار "امنیت، سلامت و نشاط بهاری" برای گردشگران نوروز 1400 خبر داد.

فعالیت شبانه روزی پلیس کیش در ایام نوروز

علی‌اصغر جمالی با بیان اینکه گشت‌های مضاعف نوروزی در جزیره با درنظر گرفتن ضوابط شورای سلامت، به‌صورت شبانه‌روزی درحال فعالیت هستند گفت: در راستای عملی شدن شعار نوروزی "امنیت، سلامت و نشاط بهاری" تأمین امنیت مردم به عنوان اولویت اصلی نیروی انتظامی در دستورکار قرارگرفته و همکاران ما به صورت شبانه روزی برای برقراری آرامش و آسایش گردشگران خدمت رسانی می کنند.

وی با اشاره به طرح‌های ویژه نوروزی پلیس کیش گفت: گشت‌های مضاعف با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های شورای سلامت از 28 اسفند آغاز به کار کردند و تا پایان تعطیلات نوروزی نیز فعالیت آنها ادامه خواهد داشت.

سرهنگ جمالی در ادامه افزود:پایگا ها و کارکنان پلیس کیش بصورت 100 درصدی در ایام نوروز فعال هستند و مردم در زمان نیاز و مواقع ضروری می‌توانند از طریق سامانه ارتباطی 110 از حمایت نیروهای پلیس برخوردار شوند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با تاکید بر اینکه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با رویکرد انتظامی، ترافیکی و اجتماعی برای تقویت موارد مد نظر مردم در سواحل و سطح شهر در حال اجرا است اظهار داشت: گردشگران،مسافران و ساکنان می‌توانند انتقاد، پیشنهاد و مراتب تقدیر خود از نیروی انتظامی را به سامانه 197 اعلام کنند.

جمالی تصریح کرد: در طرح نوروزی ۱۴۰۰ افزایش توان گشت‌های انتظامی، پلیس راهور و پلیس امنیت اخلاقی را با مشارکت نیروهای ستادی و اجرایی شاهد هستیم.

وی با اشاره به فعال‌سازی روزانه بیش از 30 واحد گشت محسوس و نامحسوس در سطح شهر و سواحل با رویکرد پیشگیری از سرقت، تخلفات ترافیکی، و بروز ناهنجاری‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: این موضوع با مشارکت عموم محقق خواهد شد و پلیس راهور نیز با سامانه ارتباطی 120 برای رفع نیازهای مردم در حوزه راهور آمادگی لازم برای خدمت‌رسانی را دارد.

سرهنگ جمالی از روند کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی در جزیره کیش نیز ابراز رضایت کرد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied