شمانیوز
شما نیوز

گام نخست مانع‌زدایی و پشتیبانی

بهره‌برداری از پایگاه داده‌های مشتری بیمه کوثر برای نخستین‌ بار در صنعت بیمه

بهره‌برداری از پایگاه داده‌های مشتری بیمه کوثر با هدف مانع‌زدایی و پشتیبانی از مشتریان و ذی‌نفعان شرکت و نیز ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت در بیش از 25 شاخص اجرایی شد.

بهره‌برداری از پایگاه داده‌های مشتری بیمه کوثر برای نخستین‌ بار در صنعت بیمه

امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر، به منظور تکمیل چرخه خدمات مشتریان شرکت و فراهم کردن عدالت در خدمت‌دهی اعم از صدور، خسارت و ارزیابی خدمات کارکنان از منظر مشتریان و ذی‌نفعان با بهره‌گیری از  دانش روز و با استفاده از فن‌اوری‌های نوین، ایجاد پایگاه اطلاعات مشتریان با نام اختصاری CDP (Customer Data Platform) به بهره‌برداری رسید.

احمدرضا عصاری با اعلام اینکه سامانه CDP، خردادماه   1399 در بیمه کوثر تدوین و طراحی شد، گفت: این سامانه تمامی اطلاعات مشتریان را از سامانه‌های مدیریت رضایت مشتریان (CSM)، مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، شاخص نرخ ریزش و نگهداشت مشتریان (CRR)، مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان (CCM) و سامانه باشگاه مشتریان (CC) فراخوانی و طبق برنامه‌نویسی به صورت توصیفی و تحلیلی در اختیار مدیران ارشد شرکت قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه اطلاعات این درگاه صحیح، شفاف و یکپارچه است، افزود: معاونان، مدیران و سایر تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران شرکت به فراخور نیاز می‌توانند از اطلاعات این پایگاه برای شناسایی نقاط ضعف و قوت و نیز توسعه و بهبود در همه بخش‌های شرکت بهره ببرند.

معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر در پایان از زحمات همکاران معاونت فن‌اوری اطلاعات و توسعه زیرساخت و همچنین حمایت‌های مدیرعامل شرکت برای فراهم‌سازی چنین فرصتی قدردانی کرد.

 

روابط عمومی و اعلام معاون ارتباطات بیمه کوثر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied