شمانیوز
شما نیوز

همراه اول حامی مسابقه بین المللی «فلسطین تنها نیست»

همراه اول حامی مالی مسابقه بین المللی پوستر، کارتون و کاریکاتور «فلسطین تنها نیست» شد.

همراه اول حامی مسابقه بین المللی «فلسطین تنها نیست»

به گزارش شمانیوز:  همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور ضمن توجه به اهمیت اتحاد بین کشورهای اسلامی و مقوله مقاومت، حامی مالی مسابقه بین المللی پوستر، کارتون و کاریکاتور «فلسطین تنها نیست» شد.

 

این رویداد بین المللی که به میزبانی حوزه هنری انقلاب اسلامی در حال برگزاری است، توانسته بیش از سه هزار اثر از 66 کشور را جذب و با تیمی از داوران ملی و بین المللی، آثار منتخب را روانه فضای نمایشگاهی (گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری) کند.

 

به گفته دبیر این مسابقه، ۲۳۷ هنرمند ایرانی در این رویداد بین المللی حضور دارند که نشان می دهد چهره های نخبه کشورمان تا چه میزان به بحث مقاومت در عرصه بین الملل اهمیت می دهند.

 

همچنین بیشترین تعداد هنرمندان خارجی حاضر در این مسابقه از کشورهای ترکیه با ۶۲ شرکت کننده، اندونزی و چین هر کدام با ۴۲ شرکت کننده بودند؛ از آمریکای لاتین هنرمندان کشورهای برزیل، کوبا مکزیک، پرو، کلمبیا و از کشورهای اروپایی نیز هنرمندان لهستانی، ایتالیایی، آلمانی و ... حضوری مؤثر و گسترده داشتند. 

 

با توجه به اینکه هم اکنون در بیش از ۸ کشور جهان نمایشگاهی از آثار مسابقه «فلسطین تنها نیست» افتتاح شده است، نشان از اهمیت «فلسطین» به عنوان مسئله اول جهان اسلام و منطقه دارد.

 

اختتامیه این مسابقه بین المللی همزمان با «روز جهانی قدس» در حوزه هنری برگزار و از برندگان اول تا سوم به ترتیب با اهدای 2000، 1500 و 1000 یورو به همراه تندیس، تقدیر خواهد شد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied