شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل تامین اجتماعی کرمان خبرداد:

دریافت هدیه ازدواج بیمه شدگان به صورت کاملا غیر حضوری

دریافت هدیه ازدواج بیمه شدگان به صورت کاملا غیر حضوری و از طریق درگاه الکترونیکی این سازمان انجام میشود.

دریافت هدیه ازدواج بیمه شدگان به صورت کاملا غیر حضوری

به گزارش شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حسینی مدیر کل تامین اجتماعی کرمان به اعلام این خبرگفت : پرداخت الکترونیکی کمک هزینه ازدواج، یکی از خدمات کاملا غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی در قالب طرح ۳۰۷۰ است و متقاضیان می توانند با ثبت نام در  es.tamin.ir  و ثبت شماره تلفن اختصاصی، شماره حساب بانکی و اطلاعات هویتی، درخواست خود برای دریافت این هدیه را ارایه کنند.

حسینی در خصوص شرایط کلی برخورداری از کمک هزینه ازدواج افزود: این کمک هزینه به بیمه شدگانی که برای اولین بار ازدواج می‌کنند پرداخت می‌شود و میزان آن معادل یک ماه متوسط مزد یا حقوق بیمه شده است.

وی تصریح کرد: بیمه شده باید در پنج سال پیش از ازدواج، از ۷۲۰ روز سابقه پرداخت بیمه نزد سازمان تامین اجتماعی برخوردار بوده و در تاریخ ثبت ازدواج، رابطه بیمه ای و برقرار باشد. 

مدیرکل تامین اجتماعی کرمان با اشاره به دستورالعمل صادره از سوی سازمان تامین اجتماعی بیان داشت :از زمان اعلام این خبر دیگر هیچ گونه درخواست هدیه ازدواج در محل شعب و کارگزاری ها دریافت نخواهد شد و بیمه شدگان باید درخواست خود را فقط به صورت غیر حضوری و از درگاه خدمات غیر حضوری سزمان تامین اجتماعی ارسال نماید.

لازم به ذکر است چنانچه اطلاعات هویتی بیمه شدگان در سامانه ثبت و احوال موجود نبوده یا با اطلاعات عقد نامه مغایر باشد متقاضی می بایست با مراجعه به مرکز ثبت احوال ذیربط نسبت به ثبت یا اصلاح اطلاعات ازدواج اقدام نمایند تا متعاقبا زمینه پرداخت هدیه مذکور از طریق درگاه غیر حضوری فراهم شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied