شمانیوز
شما نیوز

زهرا قفائی به عنوان رئیس شعبه بخش زارچ شهرستان یزد، منصوب شد

مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد ضمن تکریم علیرمضانی رئیس شعبه سابق زارچ، قفائی را به عنوان رئیس جدید شعبه منصوب ومعرفی کرد.

زهرا قفائی به عنوان رئیس شعبه بخش زارچ شهرستان یزد، منصوب شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در راستای انتصاب مدیران و سرپرستان سازمان تامین اجتماعی و در امتداد انتصاب مدیران در قالب طرح ارزیابی مدیران شایسته سازمان و با موافقت کمیته انتصابات مستقر در اداره کل تامین اجتماعی استان یزد، زهرا قفائی بعنوان رئیس شعبه بخش زارچ شهرستان یزد و به عنوان اولین رئیس شعبه خانم که به سمتهای مدیریتی در سطح استان ارتقاء می یابد، معرفی و منصوب شد .

 درویشی مدیر کل تامین اجتماعی یزد و تنی چند از رؤسای ادارات حوزه مدیریتی با حضور در شعبه زارچ، ضمن تقدیر و تکریم مهدی علیرمضانی رئیس سابق این شعبه که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، زهرا قفائی را به عنوان رئیس جدید این شعبه معرفی کرد.

وی با ستودن مساعی ارزشمندانه و دلسوزانه کارکنان و رئیس سابق شعبه زارچ به دلیل ارائه خدمات مطلوب به مخاطبان که باعث رضایت حداکثری مردم زارچ شده است ابراز امیدواری نمود تا این روحیه خدمت و همکاری همچنان و پر رنگ تر از قبل و با همراهی رئیس جدید این شعبه و در راستای رضایت مخاطبان و خشنودی خداوند متعال محقق شود.

گفتنی است زهرا قفائی پیش از این در شعب یک و سه شهر یزد به عنوان کارشناس و مسئول مالی و اخیرا به عنوان رئیس اداره یرنامه و بودجه اداره کل تامین اجتماعی استان یزد، به خدمت مشغول بوده است که توانسته است رضایت جامعه هدف و ستاد را به همراه داشته باشد.

حضور در بخشداری شهر زارچ  و تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید شعبه از دیگر برنامه ای مدیر کل تامین اجتماعی استان بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied