شمانیوز
شما نیوز

قیمت خودرو های داخلی امروز 11 تیر + جدول

آخرین لیست قیمت خودرو داخلی در بازار امروز 11 تیر را در جدول زیر مشاهده می کنید. قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته با ثبات نسبی همراه است.

قیمت خودرو های داخلی امروز 11 تیر + جدول

به گزارش شمانیوز، آخرین لیست قیمت خودرو داخلی در بازار امروز 11 تیر را در جدول زیر مشاهده می کنید. قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته با ثبات نسبی همراه است.

روند بازار خودرو

براساس ارزیابی های صورت گرفته، بازار خودروهای پرطرفدار داخلی، دومین هفته تیر ماه 1400  را با رشد یک تا نه میلیونی قیمت را به پایان رساند. براساس ارزیابی های صورت گرفته در مدت زمان مورد بررسی «سمند LX با موتور EF7» با رشد 9 میلیونی قیمت رکود رشد قیمت در این هفته را شکست و «سمندLX» نیز رشدی 5 میلیونی را تجربه کرد در میان خودروهای که بیشترین رشد قیمت را داشته اند می توان به «پژو 206 تیپ 2» نیز اشاره کرد این خودرو در هفته سپری شده رشدی 4 میلیونی را تجربه کرد. همچنین در میان خودروهای که رشد قیمت داشتند «کوییک معمولی» و «ساینا» نیز رشدی دو میلیون را ثبت کردند.  سایر خودروهای پرطرفدار در دومین هفته تیرماه رشد یک میلیونی داشتند و سورن تنها خودرویی است که این هفته را با افت یک میلیونی قیمت به پایان رساند.

 
 

قیمت کوییک در بازار خودرو

با توجه به وضعیت بازار این سوال مطرح می شود که خانواده «کوییک» این هفته در میان محصولات سایپا چه روندی داشته اند؟ براساس ارزیابی بازار، خانواده کوییک در هفته سپری شده رشد یک میلیونی قیمت را تجربه کردند و به این طریق قیمت «کوییک معمولی» در هفته سپری شده  در بازار به 154میلیون تومان  رسید و «کوییک R» نیز دومین هفته تیرماه را با قیمت 160 میلیون تومان به پایان رساند.

 

شاهین 11

 

قیمت «شاهین» در بازار خودرو

از دیگر محصولات سایپا می توان به خودرو «شاهین» اشاره کرد که اواخر سال گذشته به تعداد محدود و به صورت نمادین به خریداران این خودرو تحویل شد. شرکت سایپا در آن زمان قیمت 268 میلیون تومان را برای این خودرو تعیین کرد، اما براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت کارخانه ای شاهین  به 291 میلیون تومان رسید و رشدی 23 میلیون تومانی را تجربه کرد. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.

 

قیمت محصولات پژو در بازار

براساس رصد بازار، خانواده «پژو 206» نیز هفته سپری شده را در بازار با رشد قیمت به پایان رساندند. براساس ارزیابی های صورت گرفته «206 تیپ 2» در این هفته با افزایش 4 میلیونی قیمت در بازار 214 میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر «تیپ 5 این خودرو» نیز در هفته سپری شده با رشد یک میلیونی به 261 میلیون تومان رسید. «پژو 206 صندوقدار» دیگر محصول خانواده 206 نیز در هفته سپری شده رشدی یک میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن به 247 میلیون تومان رسید.

 

پژو 11

 

قیمت خانواده سمند در بازار

ارزیابی بازار محصولات ایران خودرو نشان دهنده آن است که «سمند lx با موتورEF7» در مدت زمان مورد بررسی رکودار رشد قیمت در بازار بود و رشد 9 میلیونی قیمت داشته قیمت آن به 223 میلیون تومان رسیده است. «سمند LX» نیز با افزایش 5 میلیونی قیمت در بازار 204 میلیون تومان عرضه شد و «سورن» تنها خودرویی که در دومین هفته تیر ماه افت قیمت داشت نیز با افت یک میلیونی در بازار 243 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

 

سمند 11

 

قیمت تیبا در بازار

از دیگر محصولات بازار پرتیراژ ها می توان به «تیبا صندوقدار» اشاره کرد؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در مدت زمان مورد بررسی قیمت «تیبا صندوقدار»  با رشد یک میلیونی به 130 میلیون تومان رسید.  قیمت «تیبا2» معمولی نیز با رشد دو میلیونی قیمت در بازار به 138 میلیون تومان رسید.

ساینا که به لحاظ قیمتی و حتی فرمی هم تراز تیبا است نیز در هفته سپری شده از رشد قیمت جا نماند و با افزایش دو میلیونی در بازار با قیمت 148 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

 

تیبا 11

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied