شمانیوز
شما نیوز

دایی یا گل محمدی؛

کدام گزینه ایرانی جانشین ویلموتس می شود؟

کدام یک از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی شانس بیشتری برای جانشینی مارک ویلموتس دارند؟

کدام گزینه ایرانی جانشین ویلموتس می شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  روزی نیست که خبر جدیدی درباره نیمکت تیم ملی و سرنوشت آن منتشر نشود. اینطور که به نظر می‌رسد عدم توافق برانکو با نمایندگان باشگاه پرسپولیس برای گرفتن مطالباتش باعث شده که امکان همکاری او با فدراسیون میسر نشود و به احتمال زیاد فدراسیون سراغ گزینه‌های ایرانی برود.

امروز خبرگزاری تسنیم در گزارشی مدعی شد که علی دایی گزینه جدی فدراسیون برای سرمربیگری تیم ملی است. مربی‌ای که همین دو سه روز قبل پیشنهاد ذوب آهن را رد کرد و از مقبولیت کافی بین بازیکنان تیم ملی برای جانشینی ویلموتس برخوردار است.

به جز دایی، نام یحیی گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی به عنوان گزینه‌های مورد نظر فدراسیون برای هدایت تیم ملی مطرح شده منتهی به نظر می‌رسد به یک دلیل خاص، شانس یحیی بیشتر از دو گزینه دیگر باشد.

هم امیر هم دایی، سابقه نشستن روی نیمکت تیم ملی را دارند و همکاری هیچکدام از آنها با تیم ملی پایان خوبی نداشته. قلعه‌نویی بعد از حذف تیم ملی از جام ملتهای 2007، دیگر رنگ نیمکت تیم ملی را ندید. البته او معتقد است که رفتار خوبی با او در آن مقطع صورت نگرفت و هر از گاهی در مصاحبه‌هایش گریزی به آن دوران می‌زند.

دایی هم بعد از شکست خانگی تیم ملی به عربستان در مرحله انتخابی جام جهانی 2010، برکنار شد. حالا که هر کدام از چهار بازی باقیمانده تیم ملی در دور مقدماتی انتخابی جام جهانی حکم یک فینال را دارد، شاید فدراسیون ریسک نکند و سراغ مربی‌ای نرود که کارنامه‌اش در تیم ملی، نمره قبولی نگرفته است.

از طرف دیگر با توجه به هزینه زیادی که سپاهان برای موفقیت در رقابتهای این فصل کرده، بعید است مدیران این باشگاه به همین راحتی حاضر به از دست دادن قلعه‌نویی شوند. نکته‌ای که در مورد یحیی صدق نمی‌کند و مالک باشگاه شهرخودرو بارها اعلام کرده که حاضر است سرمربی تیمش را به تیم ملی بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied