شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی

هشدار زرد برای پایتخت نشینان | بیماران تنفسی از خانه خارج نشوند

طبق اعلام مدیر کل مدیریت بحران استان تهران از دوشنبه 12 تیر تا چهارشنبه بیماران تنفسی حدالامکان از خانه خارج نشوند.

هشدار زرد برای پایتخت نشینان | بیماران تنفسی از خانه خارج نشوند

 حامد یزدی مهرضمن اعلام هشدار زرد  در دو روز آینده به علت وزش باد پیش بینی شده گفت : افرادی که بیماری تنفسی دارند تا حد امکان از خانه خارج نشوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از تمدید صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد و اظهار داشت: توصیه اکید مدیریت بحران این است که بیماران تنفسی در پایتخت از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

 حامد یزدی مهر، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از تمدید صدور هشدار زرد هواشناسی در استان خبر داد و اظهار داشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از فردا دوشنبه ۱۲ تیرماه تا چهارشنبه ۱۴ تیرماه وزش باد شدید به ویژه در ساعات بعدازظهر پیش بینی شده است.

بیماران تنفسی در پایتخت از تردد غیرضروری خودداری کنند

 

یزدی مهر با بیان اینکه در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک، احتمال نفوذ گرد و غبار از استان سمنان پیش بینی شده است گفت: بر اثر این مخاطره کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است و توصیه اکید مدیریت بحران این است که بیماران تنفسی در پایتخت از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران به احتمال وزش باد شدید اشاره کرد و عنوان داشت: طبق اعلام‌های قبلی و پیرو هشدارهای صادر شده از روز قبل همچنان توصیه می‌شود مردم از حضور در ارتفاعات خودداری کنند.

وی به احتمال شکستن درختان فرسوده اشاره کرد و تاکید داشت از مردم می‌خواهیم از پارک خودرو کنار درختان خودداری کنند. یزدی مهر در ادامه عنوان داشت: به افراد و صاحبان سازه‌های نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی توصیه می‌شود از استحکام این موارد اطمینان داشته باشند تا با حادثه ناگوار روبرو نشویم‌.

منبع : مهر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied