شمانیوز
شما نیوز

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

سفر مدیرعامل سازمان به هرمزگان در پی دستور معاون اول رئیس جمهور

در پی دستور معاون اول رئیس جمهور برای تعیین تکلیف هر چه سریع تر کالاهای رسوبی، مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به هرمزگان سفر کرد.

سفر مدیرعامل سازمان به هرمزگان در پی دستور معاون اول رئیس جمهور

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، پس از بازدید میدانی محمد مخبر از گمرکات شهید رجایی و شهید باهنر، صبح روز گذشته جلسه‌ای در خصوص حل مشکلات مربوط به ایستایی و رسوب کالا در بنادر و گمرکات کشور به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

مخبر بر ضرورت ثبت سفارش کالا‌ها توسط وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی پس از تخصیص ارز تأکید کرد و گفت: باید دستگاه‌های نظارتی و وزارتخانه‌های مربوطه هر چه سریعتر وضعیت اختصاص ارز به برخی شرکت‌ها پیش از ثبت سفارش را بررسی و گزارش نمایند.

همچنین معاون اول رئیس جمهور در این جلسه رئیس سازمان استاندارد، رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران را مامور کرد تا در یک روز آینده با حضور در گمرکات شهید رجایی و شهید باهنر برنامه ریزی لازم را برای ترخیص کالا‌های رسوبی در حداقل زمان ممکن انجام دهند.

وی در خصوص ساماندهی مدیریت بنادر نیز دستور داد با هماهنگی وزرای راه و شهرسازی، صمت، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی و روسای سازمان ملی استاندارد و اموال تملیکی پیشنهادی در خصوص «مدیریت و ساماندهی واحد بنادر» ارائه شود.

بر اساس این گزارش، صبح امروز سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پی دستور معاون اول رئیس جمهور به استان هرمزگان سفر کرد تا با بررسی وضعیت در بندر شهید رجایی و شهید باهنر، برنامه ریزی لازم برای ترخیص کالا‌های رسوبی در حداقل زمان ممکن صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی