شمانیوز
شما نیوز

ندیمی: دشمن برای نفوذ به ساختارهای سیاسی در تلاش است

یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: مسئولان باید به شدت مراقب بازی دادن سرویس‌های جاسوسی دشمنان باشند تا خواسته یا ناخواسته در خدمت اهداف آن‌ها قرار نگیرند.

یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: مسئولان باید به شدت مراقب بازی دادن سرویس‌های جاسوسی دشمنان باشند تا خواسته یا ناخواسته در خدمت اهداف آن‌ها قرار نگیرند.

ایرج ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت:‌ به دلیل ظهور حداکثری، نفوذ ناپیدا است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل افزود: نفوذ، واژه همزاد بشر است. بشر به شیوه های مختلف همواره در تلاش است تا به اهداف مورد نظرش نفوذ کند. گاهی از سر دوستی و آشکارا و محبت و گاهی با پنهان‌کاری و سایر شیوه ها به اهداف خود می اندیشد، نفوذ فردی، قومی،‌ قبیله‌ای نفوذ از طریق جنبش های منطقه ای هم پیمانان جهانی سازمان ها و رسانه‌ها به کرات در سراسر جهان از سوی دوست و دشمن انجام می‌شود.

وی افزود: ما نیز از طریق همین سازوکارها و مکانیزم‌ها درتلاشیم تا در صفوف دشمنان سیاسی و اقتصادی خود نفوذ کنیم، پس نفوذ واژه ترسناکی نیست اما از این بابت که ایران کشوری آرمان گرا است و پای آرمان هایش می ایستد وفکر جدید به جهان صادر می‌کند اهمیت مضاعفی پیدا می‌کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان با نگاه به ایران و رصد کردن همه فعالیت‌های مسئولان چه از طریق سخت‌افزاری و میدانی و راه اندازی جنگ و چه از طریق نرم‌افزاری و تربیت جاسوسان سعی در نفوذ به ساختارهای سیاسی ایران دارند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به سخنان امروز مقام معظم رهبری متذکر شد: موضوعی که رهبری در سخنان اخیرشان به شدت به روی آن تمرکز کرده‌اند معطوف به بخش نرم‌افزاری و نیروی انسانی می‌شود. انسان‌های خودفروخته و واداده ای که برای عینیت بخشی به برنامه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی خواسته یا ناخواسته موجب نفوذ دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف حکومت می‌شود.

ندیمی در عین حال از نفوذ نیروهای ایرانی در کشورهای معاند ایران سخن گفت و افزود: ما نیز از طریق هم‌پیمانان منطقه ای و جنبش ها ، تشکل ها و موسسات مختلف در تلاشیم تا به صفوف دشمن نفوذ پیدا کنیم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied