شمانیوز
شما نیوز

فانی وزیر کارکشته آموزش و پرورش است!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): احمدی با بیان اینکه فانی وزیر کارکشته آموزش و پرورش است و بیشترعمرش را در نظام تعلیم وتربیت گذرانده گفت: وی اعتقاد دارد اگر قرار است کاری برای فرهنگیان شود اصلا نیازی به رسانه‌ای شدن ندارد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

مدیرکل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه وزارتخانه و تشکلهای وابسته به وزارت آموزش و پرورش طرح و برنامه‌های زیادی برای معلمان دارند، گفت: اگر معلم دغدغه نداشته باشد، خیلی خوب تربیت می‌کند لذا معضلات و مشکلات دیگر هم حل خواهد شد.

به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، مهناز احمدی گفت: تجلیل از معلم و روز معلم روز بزرگداشت عشق و ایثار است تجلیل از کسانی است که علم را جرعه جرعه در جانها جاری می‌کردند و خود قطره قطره می‌سوختند و با دانش خویش جامعه را می‌ساختند و فردایی باشکوه را نوید می‌دادند.

مدیرکل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش افزود: درحال حاضرانتقال دانش خیلی راحت با انواع و اقسام ابزارهای الکترونیکی که تولید شده درهر مکان و هر زمانی و با هروسیله‌ای امکان پذیراست یعنی صرفا کسی که خواندن و نوشتن بداند خیلی راحت می‌تواند دسترسی به بسیاری علوم و فنون و اطلاعات داشته باشد.

احمدی خاطرنشان کرد: شاید اصلا خاطرتان نباشد دردوره‌های ابتدایی، راهنمایی و متوسطه چه مسایلی را معلمانتان به شما منتقل کرده‌اند ولی رفتار معلم در هردوره‌ای به خوبی در ذهنتان جامانده است.

وی گفت: باید به رسالت معلمی خود وقوف پیدا کنیم و بدانیم که رفتار ما چقدرمی تواند اثرگذار باشد و این دانش آموزان آینه تمام نمای معلمان خواهند بود.

احمدی با بیان اینکه فانی وزیر کارکشته آموزش و پرورش است و بیشترعمرش را در نظام تعلیم وتربیت گذرانده گفت: وی اعتقاد دارد اگر قرار است کاری برای فرهنگیان شود اصلا نیازی به رسانه‌ای شدن ندارد.

وی عنوان کرد: شما این رابدانید که ما معلمان چون دایره بزرگی از کارمندان دولت هستیم و هر تغییری دولت بخواهد ایجاد کند این بار مالی فراوان به بقیه برنامه‌ها فشار وارد می‌کند.

احمدی اضافه کرد: طرح رتبه بندی معلمان درهیئت دولت تصویب شده و برای مهر 94 که قرار است اجرا شود، اعتبار1350 میلیارد تومانی اخذ شده و برای سال بعد هم اعتبارش پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه باید نظام تعلیم وتربیت جزء اولویتهای اول قراربگیرد، تاکید کرد: همه سعی و تلاش مسئولین براین است که این را جزء اولویتهای اول قرار بدهند.

احمدی با اشاره به اینکه وزارتخانه و تشکلهای وابسته به وزارت آموزش و پرورش طرح و برنامه‌های زیادی برای معلمان دارند، گفت: اگر معلم دغدغه نداشته باشد، خیلی خوب تربیت می‌کند و مطمئن باشید که معضلات و مشکلات دیگر هم حل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied