شمانیوز
شما نیوز

امین حیایی

امین حیایی در فیلم جدید جشنواره فجر+ تصاویر

فیلم سینمایی "برف آخر" به تهیه کنندگی حسن مصطفوی وحضور امین حیایی یکی از آثار جشنواره فیلم فجر است که تازگی مراحل تولید خود را پشت سر گذاشته و در حال حاضر آماده نمایش است.

امین حیایی در فیلم جدید جشنواره فجر+ تصاویر

به گزارش شما نیوز ، فیلم سینمایی "برف آخر" به تهیه کنندگی حسن مصطفوی وحضور امین حیایی یکی از آثار جشنواره فیلم فجر است که تازگی مراحل تولید خود را پشت سر گذاشته و در حال حاضر آماده نمایش است.

حسن مصطفوی  درباره تولید این فیلم سینمایی، بیان کرد: نگارش فیلمنامه «برف آخر» سال گذشته آغاز شد و فیلمبرداری این فیلم بهمن و اسفندماه همان سال در شرایط برفی انجام گرفت. این فیلم نگاهی متفاوت به روزمرگی‌های یک دامپزشک دارد.

 

امین حیایی

 

این تهیه‌کننده سینمای ایران ایفای نقش بازیگران فیلم سینمایی «برف آخر»، اظهار کرد: سخت‌گیری‌های بسیاری برای بالا بردن کیفیت ایفای نقش بازیگران این فیلم صورت گرفت. به صراحت می‌توانم بگویم امین حیایی، مجید صالحی و لادن مستوفی، بازی متفاوت و تماشایی در این فیلم داشته‌اند.

 

امین حیایی

 

مصطفوی درباره احتمال دریافت جایزه در بخش‌های مختلف چهلمین جشنواره فیلم فجر گفت: ما تمام سعی و تلاشمان را کردیم تا اثری شایسته برای مخاطبان سینمای ایران تولید کنیم، اینکه در جشنواره چه اتفاقی برای فیلم سینمایی «برف آخر» می‌افتد، برایمان قابل پیش‌بینی نیست.

 

امین حیایی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied