شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

قتل خونین در ارومیه| راز قتل فاش شد

پلیس آگاهی از دستگیری عوامل نزاع منجر به قتل در یکی از محلات ارومیه، خبر داد.

قتل خونین در ارومیه| راز قتل فاش شد

به گزارش شمانیوز،  قتل‌های خشن بخش مهمی از اخبار حوادث را تشکیل می‌دهند. قتل های بی‌سرنخ بخشی از پرونده‌های اخبار حوادث را تشکیل می‌دهند.

سرهنگ صادق شکری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل و انتقال یک نفر مقتول به بیمارستان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات اولیه کارآگاهان جنایی مشخص شد مقتول با 4 نفر  دیگر به علت اختلافات قبلی درگیر شده و به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: به جهت حساسیت موضوع دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره جنایی استان قرار گرفته و با به کارگیری توان علمی و روش‌های نوین کشف جرم و مهندسی اجتماعی تمامی متهمان دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی دلالت شدند.

وی اظهار کرد: متهمان در مواجهه با دلایل و مدارک کافی، به جرم ارتکابی با انگیزه اختلافات قبلی اعتراف کردند.

سرهنگ شکری با اشاره به اینکه در این راستا ۴ متهم دستگیر شدند، افزود: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied