شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

5 برند معتبر و باکیفیت لوازم جانبی که می توانید بصورت عمده بخرید

فروش لوازم جانبی موبایل یکی از مشاغلی است که پتانسیل بسیار خوبی برای کسب درآمد بالا دارد. مخصوصاً اگر محصولات برندهای معتبر و باکیفیت را برای پخش یا فروش انتخاب کنید. این روزها که بازار لوازم جانبی موبایل ایران پر شده از محصولات برندهای بی نام و نشان و بی کیفیت، طبیعتاً فروش محصولات برندهای شناخته شده و درجه یک میتواند سود خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

5 برند معتبر و باکیفیت لوازم جانبی که می توانید بصورت عمده بخرید

اگر در زمینه فروش لوازم جانبی تلفن همراه فعالیت می‌کنید یا از علاقه‌مندان به این حرفه هستید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم شما را با 5 برند معتبر و باکیفیت لوازم جانبی موبایل برای خرید عمده و محصولات آنها آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.

 

 

برند Mcdodo (مک دودو)

اولین و معتبرترین برندی که احتمالاً باید نام آن را شنیده باشید، برند Mcdodo (مک دودو) است. مک دودو یک شرکت معتبر چینی است که از سال 2013 به ‌صورت تخصصی در زمینه تولید لوازم جانبی ضروری گوشی های تلفن همراه فعالیت می‌کند. Mcdodo نخستین برند تولید کننده لوازم جانبی موبایل در کشور چین است که محصولاتی در سطح کیفیت تولیدات اروپایی روانه بازار کرده‌ است.

لوازم جانبی مک دودو براساس گواهینامه‌ های معتبر ایمنی و سلامت FCC، CE و RoHs تولید می‌شوند و از نظر شکل ظاهری فوق‌العاده باکیفیت و زیبا هستند. در حال حاضر شرکت جانبی 360 نمایندگی محصولات مک دودو در ایران است. از محصولات Mcdodo می‌توان برای انواع گوشی‌ها و تبلت های اپل، سامسونگ، هواوی، آنلر، شیائومی و نوکیا استفاده‌ کرد. در ادامه با تولیدات این برند معتبر آشنا می‌شویم:

انواع لوازم جانبی برند مک دودو

انواع کابل USB (کابل لایتنینگ، کابل USB C، کابل Micro USB، کابل USB چند سر و کابل OTG)، انواع کابل تبدیل، کابل انتقال داده، کابل سوپر فست، انواع کابل شارژ و آداپتور شارژر، پاور بانک، شارژر فست، شارژر فندکی، قلم لمسی، قاب محافظ، مونوپاد و هندزفری و هدفون (با سیم و بدون سیم).

 

برند GKK (جی کی کی)

برند GKK یکی دیگر از کمپانی های معتبر چینی است که در زمینه تولید قاب‌های محافظ 360 درجه فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت تحت نظارت Apple تولید می‌شوند و قابلیت محافظت کامل از گوشی‌های این شرکت را دارند. کاورهای 360 درجه‌ای جی کی کی از جنس پلی‌کربنات PC مرغوب و سخت ساخته شده‌اند و بیشترین سطح محافظت از بدنه، کناره های صفحه ‌نمایش، صفحه نمایشگر و لنز دوربین را دارند.

ضخامت قاب‌های ۳۶۰ درجه GKK کاملاً استاندارد است و به ‌راحتی می‌توان از قابلیت‌هایی مانند شارژ بی‌سیم یا پاوربانک وایرلس استفاده ‌کرد. وزن سبک، بدنه ظریف، رنگ مات و فوق‌العاده لاکچری، طراحی و برش های دقیق و کاملاً فیت و عدم جذب لکه و اثر انگشت از دیگر ویژگی های محصولات GKK هستند.

انواع لوازم جانبی برند جی کی کی

قاب محافظ 360 درجه مناسب گوشی های اپل سامسونگ، شیائومی، هوآوی و وان پلاس.

 

برند Lito (لیتو)

احتمالاً این ‌روزها تبلیغات گسترده برند Lito را در سطح شهر دیده‌اید. لیتو یا لیتو اسکرین یک شرکت دانش ‌بنیان چینی است که به ‌صورت تخصصی به تولید گلس های محافظ صفحه‌ نمایش مشغول است. محصولات این شرکت در بدو فعالیت Lito برای گوشی‌ها و ساعت های هوشمند اپل تولید می‌شدند، ولی در مسیر توسعه فعالیت شرکت، لوازم جانبی گوشی های سایر برندها را هم وارد خط تولید کردند.

تولیدات برند لیتو با گواهینامه سلامت و ایمنی RoHS تولید می‌شوند و می‌توانید آنها را از فروشگاه های نمایندگی محصولات لیتو تهیه کنید. از مهم‌ترین ویژگی های محصولات Lito می‌توانیم به برش‌های دقیق و ظریف، مقاومت در برابر ضربه و خط و خش، آب گریز بودن سطح گلس و پوشش اولئوفوبی و پوشش اولئوپوبیک برای عدم جذب لکه و اثر انگشت اشاره کنیم. اگر صاحب یکی از گوشی های خانواده اپل باشید، گلس لیتو بهترین انتخاب برای شماست.

انواع لوازم جانبی برند لیتو

قاب محافظ و گلس 360 درجه اپل واچ، گلس موبایل حریم شخصی، گلس محافظ صفحه شفاف توری دار، محافظ اپل واچ، گلس شفاف شیشه‌ای و گلس مات.

e5364e9d-a938-4705-9bf1-f19d498b97c5

برند K-DOO (کی دوو)

اگر از طرفداران گوشی‌های اپل باشید، احتمالا برند کی دوو را می‌شناسید. K-DOO تولید کننده قاب‌های محافظ خاص و جذاب اپل است. کی دوو هم مانند سایر شرکت‌هایی که معرفی کردیم، از برندهای شناخته شده جهانی است که برای گوشی‌ها و تبلت‌های Apple قاب محافظ طراحی و تولید می‌کند. قاب‌های محافظ کی دوو از جنس پلیمر انحصاری T2PP، فیبر کربنی، رزین و صدف دریایی طبیعی ساخته شده‌اند.

محصولات K-DOO از بدنه ظریف و نازک، مقاومت بسیار بالا و انعطاف پذیری مناسبی برخوردار هستند و به صورت ضد ضربه، ضد خط و خش و مقاوم به سقوط از ارتفاع و حرارت تولید شده‌اند. این قاب‌ها هیچ تداخلی با عملکرد دوربین اصلی و سلفی گوشی یا سنسورهای مجاورت آن ندارند و در مجموع کار کردن با آنها جذاب و لذت ‌بخش است.

انواع لوازم جانبی برند کی دوو

قاب محافظ مدلAir Carbon ، قاب محافظ مدل Ares، قاب محافظ مدل Air Skin و قاب محافظ برند K-DOO مدل Sea Shell.

 

برند Totu (توتو)

برند توتو نیز جزو تولیدکنندگان معتبر لوازم جانبی موبایل است که از سال 2012 فعالیت خود را آغاز کرده و بخش اعظم محصولات خود را منعطف به لوازم جانبی گوشی های اپل کرده ‌است. کیفیت بالا، کاربردی بودن و سادگی در طراحی از مهم‌ترین ویژگی های محصولات برند Totu هستند. در ادامه با محصولات توتو برای گوشی‌های اپل، سامسونگ و هوآوی آشنا می‌شویم:

انواع لوازم جانبی برند توتو

محافظ لنز دوربین، قاب محافظ شفاف، قاب محافظ چرمی مگ سیف دار، کاور محافظ ایر پاد، محافظ ژله‌ای توتو دیزاین سامسونگ، انواع کابل شارژ سریع و انتقال داده تایپ سی آیفون‌ها، سری سیلیکونی ایر پاد پرو، پایه نگهدارنده چند حالته ریموت‌دار، شارژر 65 واتی تایپ‌سی 1.8 متری، رینگ لایت رومیزی مخصوص آرایش، هندزفری با سیم لایتنینگ و غیره.

 

90fbd8b3-8c88-4309-9de8-010bde7ba3c2

بهترین مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل با گارانتی

گارانتی و خدمات پس از فروش موضوع بسیار مهمی در خرید عمده لوازم جانبی موبایل است. چون امکان تعویض یا عودت کالاهای معیوب را فراهم می‌کند. اگر قصد خرید لوازم جانبی باکیفیت و دارای کارت گارانتی از برندهای معتبر معرفی ‌شده را دارید، پیشنهاد ما فروشگاه آنلاین جانبی 360 است. فروشگاه اینترنتی جانبی 360 بزرگ‌ترین مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل و نماینده رسمی فروش محصولات برندهای Mcdodo، Lito، GKK، Totu و K-DOO در ایران است.

در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید لوازم جانبی گوشی های اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی، آنلر، وان پلاس و سایر برندهای معتبر را با کارت گارانتی، ضمانت بهترین قیمت و اصالت کالا به ‌صورت عمده و تکی خریداری کنید. برای شروع فقط کافی است به نشانی janebi360.com مراجعه کنید. همچنین در صورت نیاز می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه نیز بهره‌مند شوید.

***

این مطلب رپورتاژ بوده و سایت شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied