شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ + فال حافظ

فال روزانه، فال تولد، فال امروز، فال حافظ / سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷

فال روزانه سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ + فال حافظ
فال روزانه، فال تولد، فال امروز، فال حافظ / سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷
چند کلمه برای آن‌هایی که امروز تولدشان است
در این شرایط خاص باید با عقل و فکر روابط عاطفی را سروسامان داد. با احساسات تند و شعار‌های آتشین عاشقانه، نمی‌توان کاری از پیش برد. برای رسیدن به کسی باید با فکر و تدبیر رفتار کرد نه با حرف‌های دهان پر کن! شخصیت تو دیگران را مجذوب می‌کند. از این توان و استعداد خدادادی‌ات استفاده کن و دوستان را دور هم جمع کن و از این فضای صمیمی لذت ببر. سعی کن از حساسیت و زودرنجی‌ات کم کنی، چون لطمات جسمی و روحی زیادی به تو خواهد زد و در نهایت این تو هستی که ضرر می‌کنی. قدرت و استعداد لازم را برای تحقق آرزو‌های مادیت داری. پس تردید‌ها و نگرانی‌ها را باید از خود دور کرد. حتی اگر تنها شوی باز هم خدا با تو خواهد بود و همین مسئله قلب تو را مطمئن خواهد ساخت.
فال روزانه سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ + فال حافظ
فال امروز شما سه شنبه ۲ بهمن ۹۷ همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ
فال روزانه متولدین فروردین: شما هم اکنون با دیدگاهی بی طرفانه راجع به دوستی‌هایتان فکر می‌کنید و بنابراین به راحتی می‌توانید با نگاهی متفاوت به همه چیز بنگرید. ارتباط و تعاملهایتان با دیگران- شخصی یا کاری- ممکن است منشا اصلی ناراحتی‌هایتان باشد، اما نباید اجازه دهید که این ناراحتی شما را به شک و بدبینی بکشاند. حالا شما قادر هستید فراتر از مسائل عینی و طبیعی که بهتان دیدگاه جدیدی داده قدم بردارید. هیچ تصمیم ناگهانی‌ای نگیرید؛ فقط چیز‌هایی که آموخته‌اید را با آنچه از قبل می‌دانستید ترکیب کنید.
الا یا ای‌ها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول، ولی افتاد مشکل‌ها به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها
تعبیر:در راهی که قدم نهاده‌ای هزاران رقیب داری که باید از میدان به در کنی. احساس غریبی می‌کنی، اما به همین زودی چشمت به جمال یار روشن می‌شود و همگان برای اینوصل جشن خواهند گرفت. هیچ دردی نیست که درمان نداشته باشد. طبیب درد تو هم رسیدن به یار است.
فال روزانه سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین اردیبهشت: ممکن است امروز روز ترقی و پیشرفت شما نباشد، مخصوصا اگر شخصی از نزدیکان تان چیزی از شما بخواهد که شما قادر نباشید درخواست او را انجام دهید. این تقاضا‌ها ممکن است به خاطر وابستگی شخصیتی که شمادارید یک درگیری شدید ایجاد کند که هیچ برنده‌ای هم نداشته باشد. به جای اینکه تلاش کنید تا یک موقعیت حل نشدنی را تعمیر کنید، قواعد بازی را عوض کنید. تنها هدف واقعی که شما نیاز دارید این است که به سخنانی که دیگران می‌گویند خوب گوش کنید. استدلال‌هایتان را برای وقت دیگری نگاه دارید.
ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم***ای بی‌خبر ز. لذت شرب مدام ما
تعبیر:آنقدر پیشرفت می‌کنی که نامت بر سر زبان‌ها می‌افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند.
فال روزانه سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین خرداد: امروز ماه در نشان شماست، اما شما احساس می‌کنید که به گل نشسته اید؛ این احساس شما از آنجا ناشی می‌شود که قبلا درباره کاری قول داده بودید و الان نمی‌دانید بایددر رابطه با آن چکار کنید و به این خاطر احساس پریشانی می‌کنید. خوشبختانه شما امیدتان را از دست نمی‌دهید برای اینکه رفتار و حالت مثبت داشتن می‌تواند شما را به هدف تان رهنمون کند و این واضعیت محرکی می‌شود که بیشتر و سخت‌تر کار کنید. موفقیت از آن شماست اگر بتوانید بر باور‌های محدود کننده خود غلبه کنید.
زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست
تعبیر:آن کسی را که بسیار دوست می‌داری چند صباحی از او جدا می‌شوی و کسی را برای درد دل نمی‌یابی، اما ایمان به خداوند و صبر باعث می‌شود این جدایی را تحمل کنی. فکر نکن که دیگر آخر زمان شده باز هم نکته‌ها و اتفاقات بسیار خوبی پیش خواهد آمد که دل مرده‌ی تو را زنده می‌کند. به امید بخشش خداوند باش.
فال روزانه سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین تیر: مریخ منطقی به صورت مربع دور دو سیاره تصمیم شما یعنی مشتری و نپتون در حرکت است و ذهن شما را به حقایقی که خارج از قلمرو زبا ن. وجود دارند باز می‌کند. این می‌تواند اگر امروز سعی کنید که در روابط خود خاص باشید کاملاً گیجتان کند چرا که حتی مفاهیم کلی هم می‌توانند دشوار بشوند. اگر به جزئیات توجه کنید باعث سرخوردگی شما می‌شود؛ بنابراین سعی کنید این کار را نکنید تا فردا که تمرکز شما برگردد.
صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است***وقت گل خوش باد کز وی وقت میخواران خوش است از صبا هر دم مشام جان ما خوش می‌شود***آری آری طیب انفاس هواداران خوش است
تعبیر:در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکر‌های شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.
فال روزانه سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین مرداد: سیاره حاکم شما ونوس از جانب اورانوس هیجان زده یک شوک الکتریکی دریافت می‌کند، بخش‌های استوار و محکم زندگی شخصی شما سست می‌شود و امکاناتی به وجود می‌آیند که ممکن است بسیار بی ثبات باشد. شاید کسی شما را با پیشنهاد غیر قابل انتظاری وسوسه کند. بله گفتن کار آسانی است. اما اگر کارتان را زود تعطیل کنید یا نهار طولانی داشته باشید، کار‌های شما می‌تواند عواقب منفی داشته باشد. به خودتان اجازه بازی بدهید، اما اغراق شده بازی نکنید.
گر ز. دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز. هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت
تعبیر:خداوند نعمت و رحمت زیادی به تو ارزانی داشته و آنچه را که احتیاج داری فراهم نموده است، پس مغرور نباش. او از حال تو خئب آگاه است. روزی تو قطع نمی‌شود. در زندگی به پستی و بلندی اعتقاد داشته باش قبله‌ی معبود تو فقط و فقط خداوند باشد.
فال روزانه سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین شهریور: امروز مسئولیت‌های مالی تان می‌توانند در مسیر یک رابطه خوب قرار بگیرند. شاید شما مجبور باشید که کسی باشید که مقتدرانه مسئولیتی را پایان می‌دهید. سخت است که فعالیت‌هایتان را محدود کنید؛ شاید نگران وضعیت مالی خود باشید با این حال پنهان کردن سر در برف راه حل عاقلانه‌ای نیست. بهتر است امروز را بسلامت و بدون فکر و خیال بگذرانید در غیر این صورت فردا بارانی از کسری پول بر سرتان می‌ریزد.
مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست
تعبیر:گوشه‌ای از کارت را به نمایش بگذار حتما" مورد قبول واقع می‌شود و همگان تو را تحسین می‌کنند. حادثه عجیبی رخ می‌دهد که کمتر از معجزه نیست و این مسئله باعث می‌شود کمالات تو بیشتر شود. همیشه از بلایا ایمن هستی، اما خود را از ایمان و دین جدا نکن.
فال روزانه سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین مهر: امروز خبر‌های دیگری غیر از آن‌هایی که چشم‌ها قادر به دیدن آن هستند، نیز وجود دارد. شما امروز ممکن است در تفکر و تامل عمیقی غرق شوید، که به آسانی از چشم دیگران پوشیده می‌ماند. اما توجه کنید که الان زمانی برای خیال پردازی نیست. شمابر طبق سناریو‌هایی که در ذهن دارید بازی می‌کنید پس می‌توانید در مقابل مبارزه‌ها و رقابت‌هایی که در سر راه‌تان پدیدار می‌شوند به خوبی واکنش نشان داده و تصمیم بگیرید. مطمئن شوید که راه حل‌های گوناگون و متفاوتی را کشف کرده‌اید، برای اینکه یک مسیر مستقیم را انتخاب کنید، زیرا که می‌دانید بعد‌ها خیلی دشوارتر خواهد بود که به عقب بازگردید و راه دیگری را انتخاب کنید.
صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می‌لعل فام را راز درون پرده ز. رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را
تعبیر:ستاره‌ی اقبال تو می‌درخشد. در راهی که قدم گذاشته‌ای پیروز می‌شوی و به مقام عالی می‌رسی در این زمان از یاد خدا غافل مشو. هر چند به پای قارون نمی‌رسی. همین بس که در عشق ورزیدن و رسیدن به کمال سعی و اهتمام می‌کنی.
فال روزانه سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین آبان: امروز شا بر سر دوراهی گیر کرده‌اید و این برایتان مثل یک برزخ است. در چند روز گذشته احساسات شما خیلی عمیق‌تر شده‌اند و نگه داشتن دوستی‌هایتان در وضعیتی متعادل کار خیلی سختی است. توانایی شما تا آخر هفته بیشتر می‌شود. باوجود این بهتر است که همه چیز را راحت گرفته و خودتان را برای اتفاقاتی که رخ می‌دهد آماده کنید
دل سراپرده محبت اوست***دیده آیینه دار طلعت اوست من که سر درنیاورم به دو کون***گردنم زیر بار منت اوست
تعبیر:سر تو بر هیچ کس پوشیده نیست. موانع زاد وسختی پیش پایت هست که برای رسیدن به معشوق به راحتی از تمام آن‌ها می‌گذری. از خستگی شکایت نکن. مرد باش. اگر ضعیف باشی در اول راه جا مانده و اثری از عشق و معشوق نمی‌یابی.
فال روزانه سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین آذر: امروز باوجود اینکه در مورد تصمیمات مهم خود خیلی جدی عمل می‌کنید، ولی با این حال دیگران باز هم فکر می‌کنند شما اشتباه کرده‌اید. شاید آن‌ها شما را به بی‌مسئولیت بودن متهم کنند، درصورتی که اصلاً اینگونه نیست. پس اکنون در مورد برنامه‌های مهم خود با آن‌ها صحبت نکنید، شما هرچقدر بیشتر حرف بزنید اختلاف نظرهایتان با آن‌ها بیشتر خواهد شد.
برو به کار خود‌ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست
تعبیر:سر تو بر هیچ کس پوشیده نیست. موانع زاد وسختی پیش پایت هست که برای رسیدن به معشوق به راحتی از تمام آن‌ها می‌گذری. از خستگی شکایت نکن. مرد باش. اگر ضعیف باشی در اول راه جا مانده و اثری از عشق و معشوق نمی‌یابی.
فال روزانه سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین دی: امروز هیچ راه مستقیمی برای رسیدن به اهدافتان وجود ندارد، اما شما در حالیکه لحظه به لحظه به مقصد خود نزدیکتر می‌شوید، این مشکل حتی ماهی برج اسفند را که عادت کرده به جلو و عقب شنا کند را مایوس نمی‌کند. شما حتی نیاز ندارید از جایی که قرار است بروید اطلاع داشته باشید! شما فقط باید یک برنامه کلی داشته باشید. عجیب‌تر از همه اینکه در جستجوی یک برنامه اصلی و خاص بودن فط شما را به عقب برمی گرداند. بدون اینکه افکار و شور اشتیاق خود را تبدیل به مشکل کنید، آن‌ها را به زبان بیاورید.
روز وصل دوستداران یاد باد***یاد باد آن روزگاران یاد باد کامم از تلخی غم، چون زهر گشت***بانگ نوش شادخواران یاد باد
تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می‌کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می‌رسی که همگان حیرت می‌کنند و این زمان دور نیست.
فال روزانه سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین بهمن: امروز برایتان راحت‌تر است که در مورد احساسهایتان صحبت کنید، اما این بدین معنی نیست که دیگران هم به چیز‌هایی که شما می‌گویید علاقه نشان خواهند داد. شما خیلی سخت گیر و دقیق هستید و وقتی خواسته‌های احساسی شما وارد قلمرو نا آشنایی می‌شوند، این اتفاق می‌تواند برای یکی از کسانی که به شما نزدیک است تهدید آمیز باشد. نیازی نیست که هر رازی را پیش خود نگه دارید، اما آگاهی داشتن نسبت به شیوه بیان خود می‌تواند یک گفتگوی سخت و پیچیده را ملایم‌تر کند.
روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست
تعبیر:درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است، چون هر منفعتی می‌بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آن‌ها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می‌رسی و فالت نیکو می‌شود و غم دوری عزیزان را نمی‌کشی و از آتش نفس اماره در امان می‌مانی.
فال روزانه سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ + فال حافظ
فال روزانه متولدین اسفند: حتی اگر شما فکر می‌کنید که می‌توانید موفق شوید، ولی الان زمان مناسبی برای شما نیست خورشید و چند سیاره دیگر در هفتمین خانه شما یعنی خانه دوستانتان قرار دارند، بنابراین کار کردن با دوستانتان به شما انرژی‌ای را که نیاز دارید می‌دهد. اما شما شاید ناگهانی از دست دوستتان ناراحت بشوید و عجولانه تصمیم بگیرید که رابطه‌تان را قطع کنید. هیچ وقت فراموش نکنید که فرار کردن از دست مشکلات باعث می‌شود نتوانید آن‌ها را حل کنید.
حاصل کارگه کون و مکان این همه نیست***باده پیش آر که اسباب جهان این همه نیست از دل و جان شرف صحبت جانان غرض است***غرض این است وگرنه دل و جان این همه نیست
تعبیر:قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می‌بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.
فال روزانه سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ + فال حافظ
*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد. / اکاایران
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied