شمانیوز
شما نیوز

اقدامات صورت گرفته درشرکت ملی فولاد ایران در جهت پیشگیری از ورود ویروس کرونا

مدیر ایمنی ، بهداشت ، محیط زیست و انرژی شرکت ملی فولادایران گفت : از ابتدای اطلاع رسانی شیوع ویروس کرونا در کشور ، این شرکت و مجتمع های تابعه ؛ مقررات و دستورالعمل های مبارزه با این ویروس را در اولویت برنامه های خود قرار دادند.

اقدامات صورت گرفته درشرکت ملی فولاد ایران  در جهت پیشگیری از ورود ویروس کرونا

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی فولادایران ، فاطمه نعیمی ؛ مدیر ایمنی ، بهداشت ، محیط زیست و انرژی این شرکت با بیان این مطلب گفت : مراقبت از پرسنل با دستگاه تب سنج ، ضدعفونی استراحتگاه و مکان های عمومی سرویس های ایاب و ذهاب ، نصب بنرهای هشدار و آموزشی در زمینه پیشگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا، لغو جلسات آموزشی و گردهمایی و جایگزینی ویدیو کنفرانس و تهیه کلیپ های آموزشی و نیز حذف سیستم ساعت زنی پرسنل از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

 

نعیمی در ادامه بیان کرد :  توزیع وسایل بهداشتی از قبیل ماسک ، دستکش و ژل ضدعفونی کننده بین کارکنان ستاد شرکت ملی فولاد ایران از دیگر اقدامات صورت گرفته در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا می باشد.

 

وی اظهار داشت :  ضدعفونی سطوح و مسیرهای رفت آمد و نیز کنترل دمای بدن کارکنان و مراجعه کنندگان با استفاده از دستگاه تب سنج در ستاد و مجتمع های تابعه روزانه صورت می گیرد و خوشبختانه تاکنون مورد مشکوک به ویروس کرونا در شرکت ملی فولاد ایران و مجتمع های تابعه مشاهده نشده است..

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی