شمانیوز
شما نیوز

مدیر کل کار تعاون و رفاه اجتماعی فارس خبر داد:

صدور ۵۷ مجوز ایجاد دفاتر مشاوره کارآفرینی در فارس

مدیر کل کار تعاون و رفاه اجتماعی فارس گفت: ۵۷ مجوز ایجاد دفاتر مشاوره کارآفرینی در سطح این استان صادر شده که فارس از این نظر در کشور پیشرو است.

 مدیر کل کار تعاون و رفاه اجتماعی فارس گفت: ۵۷ مجوز ایجاد دفاتر مشاوره کارآفرینی در سطح این استان صادر شده که فارس از این نظر در کشور پیشرو است.

خدا پرست کار

به گزارش خبرنگار شما نیوز از شیراز، وحید خداپرست با بیان اینکه فعالیت‌های حوزه کارآفرینی از طریق ایجاد دفاتر مشاوره کارآفرینی، انجمن کارآفرینان و مجمع خیرین کارآفرین در استان دنبال می‌شود اظهار داشت: ایجاد دفاتر مشاوره با هدف ارائه مشورت مبتنی بر دانش، هدایت استارتاپ‌های کارآفرین و حمایت از آن و افزایش ظریب موفقیت این واحد‌ها در سطح استان دنبال شده است.

وی با بیان اینکه ۵۷ مجوز ایجاد دفاتر مشاوره کارآفرینی در سطح این استان صادر شده که فارس از این نظر در کشور پیشرو است، افزود: ۴ مجوز شتاب دهنده، ۶ مجوز کافه کارآفرینی و ۴ مجوز فضای کاری مشترک در حوزه کارآفرینی فارس صادر شده است.

وی ادامه داد: انجمن صنفی دفاتر مشاوره کارآفرینی نیز در استان فارس تاسیس شده که در سطح کشور منحصر به فرد است.

وی گفت: کانون کارآفرینی استان فارس با هدف توسعه زیست بوم کارآفرینی این استان فعالیت خود را از سال ۹۳ در فارس آغاز کرد و همچنین مجمع خیرین اشتغالزا و کارآفرین این استان نیز با هدف کمک به کارآفرینان فارس از سال ۹۵ کار خودرا شروع کرده است.

او با بیان اینکه انتخاب و معرفی کارآفرینان برتر هر ساله در فارس انجام می‌شود، گفت: تاکنون ۱۴ دوره این جشنواره در سطح کشور برگزار شده که ۹۰ نفر کارآفرین برتر فارس در قالب برگزاری آن به جامعه معرفی و ۲۳ کارآفرین نیز در سطح ملی بعنوان برتر انتخاب شده‌اند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied