شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 3 اسفند 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/03

فال روزانه شنبه 3 اسفند 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/03

فال روزانه شنبه 3 اسفند 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/03

فال روزانه شنبه 3 اسفند 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/12/03

 

 

فال روز تولد (98/12/03)

 

 

دوست عزیزی که 3 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما در هر زمینه ای که بخواهید کاری انجام دهید موفق خواهید بود و می توانید سخت ترین شرایط و پیچیده ترین موقعیت ها را هم با مهارت تمام و در آرامش کامل مدیریت کنید. امسال شما قراردادهای زیادی را به امضا خواهید رساند و این حجم از فعالیت های تجاری منافع مالی بسیار زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. شاید برای اهداف تجاری به خارج از کشور سفر کنید، این سفر در پیشرفت حرفه ای شما نقش مؤثری خواهد داشت. اگر قصد سرمایه گذاری را دارید بهتر است در املا سرمایه گذاری کنید و به سراغ بازار سهام نروید. عملکرد فوق العاده ی شما در محل کارتان مورد تحسین و تأیید رئیستان قرار خواهد گرفت. مسئولیت هایتان به دنبال این تشویق و توجه افزایش خواهند یافت، اما با افزایش این مسئولیت ها درامدتان نیز بیشتر خواهد شد. امسال زندگی مشترک شما با مشکل خاصی مواجه نخواهد بود و درگیری های کوچکی که بین شما و عشقتان پیش می آیند نیز به راحتی و با صحبت کردن قابل حل خواهند بود. یک سفر دو نفره می تواند به محکم تر شدن روابط شما کمک قابل توجهی بکند. فروردین، تیر، مهر و دی مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

divider1

 

 

فال روزانه متولدین فروردین

امروز صبح همین که وارد محل کارتان می شوید دریایی از مسائل و مشکلات شما را به مبارزه می طلبند. این آن استقبالی نیست که انتظارش را داشته اید، اما این شرایط هم برای شما تازگی ندارد و چیزی نیست که نتوانید از پس آن بربیایید. خوشبختانه امروز هم از لحاظ روحی و هم جسمی آمادگی لازم برای رویارویی با این شرایط را دارید و خیلی زود اوضاع را تحت کنترل در خواهید آورد. در پایان روز هر چند خسته اما با رضایت خاطر و انرژی کافی محل کارتان را ترک خواهید کرد. فردا تعطیل است و لزومی ندارد که شب زود بخوابید، پس یک برنامه ی اساسی برای تفریح و خوش گذرانی با دوستانتان در نظر بگیرید و به خودتان برای موفقیتی که داشته اید جایزه بدهید.

 

 

فال حافظ متولدین فروردین

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز برای شما ترکیبی فوق العاده از آرامش، هماهنگی و احساسات خواهد بود، پس از این فرصت فوق العاده بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. اوضاع در محل کارتان کاملا خوب است و کارها دارند طبق انتظارتان پیش می روند و همه ی نشانه ها حاکی از آن هستند که می توانید کمی زودتر محل کارتان را ترک کرده و برای یک بعدازظهر عاشقانه همراه با شخصی که دوست دارید برنامه ریزی کنید. امشب هر کاری که از دستتان برمی آید برای جذب کردن این شخص به خودتان انجام دهید، با یک میز شام رمانتیک با نور شمع، یک موسیقی ملایم، لباس های شیک و بوی خوب عطرتان احتمالا نتیجه ی مورد نظرتان را به دست خواهید آورد.

 

 

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

divider1

 

 

فال روزانه متولدین خرداد

تلاش هایی که برای بهتر شدن ظاهر خانه ی خود انجام داده اید به نتیجه رسیده اند و منزلتان فوق العاده به نظر می رسد. هر کسی که وارد خانه تان می شود نیز همین نظر را دارد و سلیقه تان را تحسین می کند. امروز خودتان را برای ورود مهمان های ناخوانده ای که به قصد سر زدن به شما می آیند اما خودشان را برای شام هم دعوت می کنند آماده کنید. شما به طور ذاتی در پذیرایی از مهمان تخصصی فوق العاده دارید و هر کسی که به خانه تان بیاید از پذیرایی و رفتار شما لذت می برد، پس نباید مهمان هایتان را سرزنش کنید که دلشان می خواهد در خانه تان بمانند. خوشبختانه فردا روز تعطیل است و فرصت کافی برای استراحت و نظافت منزل را خواهید داشت.

 

فال حافظ متولدین خرداد

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین تیر

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید احساس می کنید از کارهای مهمی که برای امروزتان در نظر داشته اید عقب مانده اید و ناگهان دچار نگرانی و استرس می شوید. خونسردی خودتان را حفظ کنید، هر چقدر که دلتان بخواهد برای انجام این کارها وقت دارید و هنوز ابتدای روز است. این نگرانی تنها باعث کاهش سرعت پیشرفت شما خواهد شد. محله ی که در آن زندگی می کنید رو به تغییر است و این تغییرات در جهت مثبت هستند. همسایه های جدیدی دارند به این محل نقل مکان می کنند که شما روابط بسیار خوبی با آنها برقرار خواهید کرد. همچنین مغازه های جدیدی که دارند باز می شوند با نیازهای شما کاملا همخوانی دارند و این برای شما بسیار خوشایند خواهد بود.

 

 

فال حافظ متولدین تیر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین مرداد

ثروت و درآمد بیشتر خیلی زود به سراغ شما خواهد آمد، مخصوصا حالا که یاد گرفته اید منابع مالی خود را مدیریت کرده و از آنها به درستی استفاده کنید. خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید مبلغ قابل توجهی به دستتان خواهد رسید، البته این پول از عالم غیب به دستتان نخواهد رسید و برای آن زحمت بسیار کشیده و مدتی طولانی انتظار کشیده اید. از توانایی های خود استفاده کرده و این پول را به درستی و از روی آگاهی سرمایه گذاری کنید. منافعی که با این کار در دراز مدت به دست خواهید آورد برای شما کاملا رضایت بخش خواهد بود. امروز کارهای خانه را به دیگران واگذار کرده و به خودتان کمی استراحت بدهید!

 

 

فال حافظ متولدین مرداد

بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین شهریور

شخصی که برای شما خیلی عزیز است و دوستش دارید در شرایط فعلی خود و در رویارویی با مشکلی که برایش پیش آمده است به جای سخنرانی و نصیحت های شما به حمایتتان نیاز دارد. به او نشان دهید که آماده اید در صورت نیاز در کنارش باشید و هر کاری که از دستتان برمی آید را برایش انجام دهید، اما مواظب باشید با محبت بیش از اندازه هم او را خفه نکنید! اگر دیدید می خواهد تنها باشد او را به حال خودش بگذارید، به وقتش خودش به سراغتان خواهد آمد. امروز سعی کنید به نیازهای بدن خودتان توجه بیشتری نشان دهید، اگر نیاز به استراحت دارید به خودتان فشار بیش از اندازه وارد نکنید و در خانه بمانید و استراحت کنید.

 

 

فال حافظ متولدین شهریور

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

divider1

 

 

فال روزانه متولدین مهر

امروز ممکن است آخرین فرصت برای تحویل پروؤه ای که برای مدتی طولانی درگیر آن بوده اید باشد و یا حداقل مجبور باشید بخشی از آن را تکمیل کنید. شاید اسم شما روی این پروژه نباشد و زحماتتان آنطور که باید و شاید مورد قدردانی قرار نگیرند، اما همین که نقشی مهم و تعیین کننده در انجام این کار داشته اید برای شما کافیست و باعث می شود احساس رضایت کنید. امروز کارهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت، خیلی بیشتر از آنچه فکرش را بکنید، پس صبحانه و ناهارتان را به موقع و به بهترین نحو ممکن بخورید و از هر فرصتی که دست می دهد برای استراحت کردن و تجدید قوا استفاده کنید.

 

 

فال حافظ متولدین مهر

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

divider1

 

 

فال روزانه متولدین آبان

بی هیچ شکی می توان گفت که شما طی چند هفته ی گذشته به سختی کار کرده اید. موعد تحویل یک پروزه و یا تکمیل یک کار مهم دارد فرا می رسد و شما این اواخر نتوانسته اید شب ها خواب راحتی داشته باشید و در خواب و بیداری به فکر انجام این کارهایتان بوده اید و ذهنتان به شدت درگیر بوده و فشار روانی زیادی را تحمل کرده اید. شاید مجبور باشید این آخر هفته تان را هم قربانی انجام این کار بکنید. درست است که این وضعیت برای شما بیش از حد خسته کننده شده است، اما آنچه در نهایت به دست خواهید آورد ارزش تمام این سختی هایی که تحمل کرده اید را خواهد داشت. البته به شما توصیه می کنیم حداقل چند ساعتی را برای خودتان و عزیزانتان کنار بگذارید.

 

 

فال حافظ متولدین آبان

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین آذر

بی هیچ شکی می توان گفت که شما طی چند هفته ی گذشته به سختی کار کرده اید. موعد تحویل یک پروزه و یا تکمیل یک کار مهم دارد فرا می رسد و شما این اواخر نتوانسته اید شب ها خواب راحتی داشته باشید و در خواب و بیداری به فکر انجام این کارهایتان بوده اید و ذهنتان به شدت درگیر بوده و فشار روانی زیادی را تحمل کرده اید. شاید مجبور باشید این آخر هفته تان را هم قربانی انجام این کار بکنید. درست است که این وضعیت برای شما بیش از حد خسته کننده شده است، اما آنچه در نهایت به دست خواهید آورد ارزش تمام این سختی هایی که تحمل کرده اید را خواهد داشت. البته به شما توصیه می کنیم حداقل چند ساعتی را برای خودتان و عزیزانتان کنار بگذارید.

 

 

فال حافظ متولدین آذر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین دی

شما امروز و یا امشب را برای دیدار با عشقتان کنار گذاشته اید و دارید خودتان را به بهترین شکل ممکن برای یک قرار بسیار رمانتیک آماده می کنید. خوشبختانه طرف مقابلتان نیز عاشقانه شما را دوست دارد، اما بد نیست با زدن بهترین عطرها و پوشیدن بهترین لباس هایتان او را هر چه بیشتر به خود جذب کنید. رابطه ی شما خوشبختانه دارد خیلی خوب پیش می رود و هر تلاشی که در جهت بهبود آن کنید به تضمین آینده ی خوب برای این رابطه کمک خواهد کرد. اگر کار مهمی دارید که باید انجام شود به نفعتان است که همین امروز آنرا انجام دهید، چون در غیر این صورت هرگز نخواهید توانست آن را به نحوی که انتظار داشته اید به انجام برسانید.

 

 

فال حافظ متولدین دی

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین بهمن

امروز ممکن است فرصت های جالبی برای کسب درآمد بیشتر در اختیارتان قرار بگیرند که همین امروز و یا در آینده ی خیلی نزدیک به ثمر خواهند نشست. شاید وقت آن رسیده باشد که شغل جدیدی را برای خودتان انتخاب کنید، شغلی که زمینه ی کسب ثبات مالی بیشتر و پیشرفت سریعتر را برای شما فراهم کند. پس از گذشت یک سن خاص دیگر آدم حال و حوصله ی کار کردن در حرفه ای که آینده ی او را تضمین نمی کند ندارد، شما هم بهتر است از همین حالا که برای رشد مداوم آماده اید و انرژی کافی را در اختیار دارید برای آینده ی کاری خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا بتوانید زندگی رویاهایتان را برای خود بسازید.

 

 

فال حافظ متولدین بهمن

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده

divider1

 

 

فال روزانه متولدین اسفند

امروز آنقدر کار برای انجام دادن دارید که نمی دانید باید از کجا شروع کنید و در ابتدای روز احساس بلاتکلیفی می کنید. تا نیمه های روز اوضاع به نظرتان آنقدر درهم و برهم شده است که دیگر تحمل ادامه ی روز را نخواهید داشت. چه اصراری دارید که به این شکل ادامه بدهید؟! هر گاه دیدید خسته شده اید کمی به خودتان استراحت بدهید. زمان استراحت ناهارتان را صرف هیچ کار دیگری، هر چقدر هم که مهم باشد نکنید و با خیال راحت غذایتان را خورده و استراحت کنید. نفس های عمیق کشیده و با این کار از میزان فشار و استرسی که احساس می کنید بکاهید. کارهای مربوط به خانه را برای فردا گذاشته و کارهای بیرون را امروز انجام دهید.

 

 

فال حافظ متولدین اسفند

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied