شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

بهترین برندهای وسایل آشپزخانه در سال 2022 در ایران

قطعا می‌دانید که آشپزخانه قلب هر خانه‌ای است. برای اینکه قلب خانه در بهترین حالت خود باقی بماند، لازم است تا برای آن لوازم و وسایل باکیفیتی تهیه کنیم...

بهترین برندهای وسایل آشپزخانه در سال 2022  در ایران

قطعا می‌دانید که آشپزخانه قلب هر خانه‌ای است. برای اینکه قلب خانه در بهترین حالت خود باقی بماند، لازم است تا برای آن لوازم و وسایل باکیفیتی تهیه کنیم. لوازمی که در آشپزخانه قرار می‌گیرند در دسته‌های مختلفی قرار دارند مانند لوازم برقی، لوازم پذیرایی، سرویس چینی، ابزارآلات و ... که تمام آن‌ها برای تهیه یک غذای خوشمزه و لذیذ و در نهایت سرو آن کمک می‌کنند. اگر بخواهید اقدام به خرید و یا تعویض لوازم آشپزخانه خود بکنید، بدون شک با تنوع موجود در بازار، گیج خواهید شد. در این مقاله ما چند نمونه از بهترین برندهای وسایل آشپزخانه را به شما معرفی می کنیم تا راحت‌تر بتوانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

معرفی بهترین برندهای وسایل آشپزخانه

کیفیت لوازم آشپزخانه یک اصل بسیار مهم است که حتما باید در نظر داشته باشید. در همین راستا بهتر است هنگام خرید این لوازم، به سراغ برندهایی بروید که کیفیت آن‌ها تضمین شده است و می‌توان از محصولات آن‌ها سال‌ها بدون خراب شدن استفاده کرد.

1.    برند پاشا باغچه

یکی از معروف‌ترین برندهایی که در زمینه تولید لوازم آشپزخانه فعالیت می‌کند، پاشا باغچه است. پاشا باغچه یک برند ترکیه‌ای است که توانسته انواع ظروف سرو غذا و نوشیدنی باکیفیتی را تولید کند. محصولات این برند دارای تنوع بسیار بالایی هستند که می‌توانند انواع سلیقه‌ها را پوشش دهند. اگر بخواهیم تعدادی از محصولات این برند را نام ببریم، می‌توانیم به انواع گیلاس‌ها، کیک خوری ها، لیوان‌های کریستالی، ظروف غذاخوری مختلف و ... اشاره کنیم.

محصولات پاشا باغچه با طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد و همچنین دوام طولانی مدت تولید می‌شوند. شستشو و نگهداری ظروف پاشا باغچه به‌راحتی امکان‌پذیر بوده و می‌توانید آن‌ها را بدون کمترین نگرانی، درون ماشین ظرف‌شویی نیز قرار دهید.

2. برند یونیک

یکی دیگر از تولیدکننده‌های لوازم آشپزخانه برند یونیک است. یونیک برندی است که شما حداقل یکی از محصولات متنوع آن‌ها را در هر آشپزخانه‌ای پیدا می‌کنید. کمپانی یونیک تحت لیسانس بریتانیا بوده ولی تولید انبوه آن در جمهوری خلق چین انجام شده و به سرتاسر جهان نیز ارسال می‌شود. کیفیت محصولات این برند بر همگان اثبات شده است؛ به حدی که توانسته به رضایت 93 درصدی از مشتریان خود دست پیدا کند. انواع فلاکس‌های مسافرتی استیل، کلمن های متنوع، آبکش و لگن‌های استیل، انواع سوفله خوری، کتری و قوری و ... تنها گوشه‎ای از محصولات متنوع یونیک هستند که شما می‌توانید برای آشپزخانه خودتان تهیه کنید. تشخیص یونیک اصلی از تقلبی امروزه کار دشواری است و هنگام خرید حتما باید به این موضوع دقت داشته باشید.

3. چینی تقدیس

رپورتاژ

همان‌طور که اشاره کردیم یکی از لوازم موردنیاز آشپزخانه یک سرویس پذیرایی باکیفیت و جذاب است. یکی از سرویس‌های پذیرایی که برای سرو غذا، چای، میوه و ... می‌توانید مورداستفاده قرار دهید، سرویس چینی باکیفیت است. کمپانی‌ها و شرکت‌های مختلفی وجود دارند که اقدام به تولید انواع سرویس چینی کرده‌اند، اما در میان آن‌ها می‌توانیم چینی تقدیس را به‌عنوان یکی از بهترین برندهای ظروف چینی معرفی کنیم. محصولات این برند در سرویس‌های شش نفره تا بالاتر تولید می‌شوند و شما می‌توانید بسته به نیاز و تعداد خانواده خودتان، یک سرویس متناسب خریداری کنید.

 طرح و نقش ظروف چینی تقدیس بسیار زیبا و متنوع هستند. برند تقدیس یک برند ایرانی تحت لیسانس کشور آلمان بوده که نسبت به قیمت کیفیت بسیار بالایی که دارد، با یک قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می‌شود. شستشوی محصولات این شرکت به راحتی امکان‌پذیر بوده و حتی شما می‌توانید آن‌ها را درون ماشین ظرف‌شویی نیز قرار دهید (در هنگام خرید به علائم زیر ظروف و بر روی کارتن توجه شود که قابل استفاده در مایکروفر و ماشین ظرفشویی باشد)، بدون اینکه کمترین آسیبی به آن‌ها برسد. این ظروف وزن بسیار سبکی دارند، به همین دلیل کار کردن با آن‌ها خیلی ساده بوده و مانند ظروف چینی استخوانی کمتر دچار لب‌پریدگی می‌شوند.

4. پارس اوپال

یکی دیگر از برندهای ایرانی که توانسته نام و نشان جهانی پیدا کند، برند پارس اوپال است. این برند در ابتدا با نام تجاری مهفام فعالیت می‌کرده و پس از چند سال نام خود را به پارس اوپال تغییر داده و اقدام به تولید انواع ظروف آرکوپال تحت مدرک و مجوز یک شرکت بریتانیایی کرد.

قبل از پارس اوپال، تمامی ظروف آرکوپال در ایران، از خارج از کشور وارد می‌شود و به همین دلیل قیمت بسیار بالایی داشت. پس از ظهور این برند و پیشرفت آن، انقلابی در این صنعت در کشورمان رخ داد و توانستیم ظروف آرکوپالی با کیفیتی مثال‌زدنی تولید کنیم. سرویس‌های آرکوپال دارای تنوع بسیار بالایی در نقش و رنگ‌بندی هستند؛ به صورتی که می‌توانند تمامی سلیقه‌ها را پوشش دهند. ظروف این برند وزن بسیار متناسبی داشته و به‌راحتی می‌توان آن‌ها را شسته و جابه‌جا کرد. همچنین برای شست‌وشوی این ظروف بدون کمترین نگرانی، می‌توان از ماشین ظرف‌شویی نیز کمک گرفت.

5. کرکماز

رپورتاژ

یکی دیگر از برندهای تولیدکننده لوازم آشپزخانه که کیفیتی بسیار بالا دارد، برند کرکماز است. کرکماز یک برند ترکیه‌ای بوده که محصولات آن در کشور ما وجود دارند. این برند که در سال 1972 تأسیس شده است، امروزه توانسته سهم ویژه‌ای از بازار جهانی را به خود اختصاص بدهد و محصولات خود را به بیشتر از 65 کشور مختلف صادر کند.

کرکماز به‌خوبی بر تمامی نیازهای انسان واقف بوده و تمام تلاش خود را در راستایی به کار‌ گرفته که محصولی تولید کند که برای برطرف کردن این نیازها مناسب باشد. چهل سال پیش که به تازگی این برند فعالیت خود را شروع کرده بود، شعاری با مفهوم تولید بهترین، جدیدترین، زیباترین و مناسب‌ترین محصولات برای انسان داشت و امروزه بعد از این همه سال، این شعار به واقعیت رسیده است. محصولات مختلف برند کرکماز شامل لوازم برقی آشپزخانه، سرویس پخت و پز و همچنین سرویس لوازم آشپزی می‌شود که همه آن‌ها موردنیاز تمام خانه‌ها و آشپزخانه‌ها هستند.

سخن پایانی

وقتی شما هزینه‌ای را برای خرید وسایل آشپزخانه می‌پردازید، بدون شک تمایل دارید محصول دریافتی‌تان از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتوانید چند سال بدون مشکل از آن استفاده کنید. در این مقاله چند نمونه از برندهای لوازم آشپزخانه که محصولات بسیار باکیفیتی تولید می‌کنند را به شما معرفی کردیم تا اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید و بتوانید هنگام خرید به آن‌ها مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که نیازی نیست حتما از برندهای خارجی خرید کنید، امروزه بسیاری از برندهای ایرانی نیز وجود دارند که محصولاتشان از نظر کیفیت با نمونه‌های خارجی برابری می‌کند. در قسمت‌های قبلی دو نمونه از برندهای باکیفیت ایرانی را به شما معرفی کردیم که در صورت تمایل می‌توانید از آن‌ها محصولات موردنیاز خود را خریداری کنید.

 

 

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied