شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی//

کتاب های دانشگاهی را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از دغدغه ‌های مهم دانشجویان در شروع هر ترم تحصیلی، تهیه کتاب های عمومی و تخصصی است که اساتید برای امتحانات پایان ترم و مطالعه بیشتر به آنها معرفی می کنند. در واقع خرید کتاب دانشگاهی در شروع ترم تحصیلی جدید، اولین فعالیت سخت و جدی هر دانشجویی بعد از درس خواندن است!

کتاب های دانشگاهی را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از دغدغه ‌های مهم دانشجویان در شروع هر ترم تحصیلی، تهیه کتاب های عمومی و تخصصی است که اساتید برای امتحانات پایان ترم و مطالعه بیشتر به آنها معرفی می کنند. در واقع خرید کتاب دانشگاهی در شروع ترم تحصیلی جدید، اولین فعالیت سخت و جدی هر دانشجویی بعد از درس خواندن است! زیرا علاوه بر اینکه پیدا کردن بعضی از کتاب ها گاهی واقعا دشوار است، از نظر قیمت نیز برای دانشجویان مشکل ساز می شوند. در مورد دروس عمومی شاید قیمت کتاب ها در حد متوسط باشد، ولی در مورد دروس تخصصی به ویژه در رشته های فنی مهندسی و پزشکی قیمت یک سری از کتاب ها در حد چند صدهزار تا یک میلیون تومان است! البته در چنین مواقعی لزوما نیاز نیست که کتاب دست اول و نو تهیه شود، بلکه می توان از کتاب های دسته دوم نیز استفاده کرد. در واقع مشکل همیشگی دانشجوها این است که کتاب های دانشگاهی خود را از کجا تهیه کنند که با مساله قیمت یا کمیابی مواجه نشوند. روش های مختلفی وجود دارد، که ما قصد داریم در این مطلب آنها را به شما معرفی کنیم؛ پس با ما همراه شوید.

مسائل پیش روی دانشجویان برای خرید کتاب دانشگاهی

خرید کتاب دانشگاهی به عنوان منبع اصلی آموزش و امتحان پایان ترم دانشجویان اهمیت بالایی دارد. چون علاوه بر موفقیت در دروس، باعث ارتقا سطح علمی دانشجویان نیز می شود. اما تهیه این کتاب ها گاهی با مسائل و مشکلاتی همراه است. اگر شما هم دانشجو هستید، احتمالا برایتان پیش آمده که با یک لیست بلند بالا از کتاب های سفارش شده توسط اساتید خود مواجه شده اید. اگر خوش شانس باشید این کتاب ها به راحتی و با کمترین هزینه پیدا می شوند، اما امان از وقتی که در یک رشته تحصیلی خاص و سخت مشغول به تحصیل باشید! آن وقت است که یا این کتاب ها به سختی پیدا می شوند و یا ممکن است هزینه های بالایی برای خریدشان پرداخت کنید. مساله زمانی شکل جدی تری به خود می گیرد که کتاب مورد نظر به زبان اصلی و اورجینال باشد، و مجبور شوید به اندازه شهریه یک ترم خود برای خرید آن هزینه کنید. معمولا کتاب های رشته های علوم پزشکی و پرستاری یا فنی و مهندسی زبان اصلی هستند، و دانشجویان این رشته ها هر ترم هزینه بالایی برای تهیه کتاب های خود پرداخت می کنند؛ البته گاهی هم سراغ نسخه های دست دوم این کتاب ها می روند، تا کیف پولشان کمی استراحت کند!

روش های خرید کتاب دانشگاهی

همان طور که پیش تر گفتیم، یکی از دغدغه های همیشگی دانشجویان در شروع ترم تحصیلی جدید، خرید کتاب های عمومی و تخصصی دانشگاهی است. روش های مختلفی برای تهیه این کتاب ها وجود دارد، که ما قصد داریم در ادامه آنها را به شما معرفی کنیم:

  1. خرید کتاب از فروشگاه های خیابان انقلاب

خرید کتاب از فروشگاه های خیابان انقلاب! روشی کلاسیک با قدمت چند ده ساله بین کل دانشجویان. ممکن از با خواندن این جمله بخندید، ولی واقعا خرید از فروشگاه های خیابان انقلاب سریع ترین و راحت ترین روشی است که می تواند شما را به نتیجه برساند. در واقع اگر حوصله خرید اینترنتی ندارید، یا خیلی سریع یک کتاب را نیاز دارید، پیشنهاد ما به شما پاساژهای کتاب خیابان انقلاب است.

 

  1. خرید کتاب های دست دوم

خرید کتاب ‌های دست دوم، روشی برای تهیه کتاب با هزینه پایین است. شما می توانید با مراجعه به کتاب فروشی ‌هایی که کتاب های دست دوم می فروشند یا فروشگاه های آنلاینی که مردم کتاب های دست دوم خود را در آنجا به فروش گذاشته اند، کتاب‌ های عمومی و تخصصی دانشگاهی خود را با هزینه کمتری تهیه کنید. برای پیدا کردن کتاب های دست دوم می توانید به فروشگاه کتاب های کارکرده و دست دوم انقلاب نیز مراجعه نمایید.

 

  1. خرید کتاب از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، هر ساله با شرکت صدها فروشگاه و انتشارات کتاب در تهران برگزار می‌شود. دانشجویان می توانند با مراجعه به نمایشگاه کتاب از تخفیف دانشجویی ویژه نیز برخوردار شوند و کتاب هایی دانشگاهی مورد نیاز خود را خریداری نمایند. چون قیمت کتاب های نمایشگاه کتاب معمولاً بسیار کمتر از کتاب‌های موجود در بازار و یا خیابان انقلاب است.

 

  1. خرید اینترنتی کتاب

یکی از بهترین روش ‌های تهیه کتاب های دانشگاهی، خرید اینترنتی کتاب ها از فروشگاه های معتبری مانند فروشگاه اینترنتی فرآموز است. این روش از زمان شیوع بیماری کرونا و محدودیت تردد، بین دانشجویان طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. در این روش دانشجویان با بررسی چندین سایت و مقایسه قیمت ‌های آنها با یکدیگر، می‌توانند کتاب مورد نظرشان را پیدا کنند و در کمترین زمان ممکن آن را خریداری نمایند.

از دیگر روش های خرید کتاب دانشگاهی، اینترنتی و مراجعه به بانک کتاب ها است. بانک کتاب ها معدن انواع کتاب های عمومی، تخصصی و اورجینال تمامی رشته ها هستند و بین دانشجویان حسابی به محبوب رسیده اند. فکرش را بکنید! شما یک بانک کتاب خوب و معتبر دارید، که می توانید علاوه بر کتب عمومی، کتاب ‌های تخصصی دانشگاهی را هم با قیمت بسیار مناسب آن هم از یک جا خریداری کنید، و دیگر هیچ نگرانی از بابت پیدا کردن کتاب‌ های دانشگاهی خود نداشته باشید.

معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی خرید کتاب دانشگاهی

فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارند که انواع کتاب‌ های دانشگاهی را با قیمت ‌های مناسب و خوبی به فروش می رسانند. اما اگر از ما بخواهید که یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی کتاب را به شما معرفی کنیم، قطعاً فروشگاه اینترنتی فرآموز را به شما پیشنهاد خواهیم داد. زیرا این سایت می تواند گزینه‌ی مناسبی برای خرید کتاب دانشگاهی باشد. تنوع کتاب‌ های موجود در این فروشگاه بسیار زیاد بوده و همچنین خیالتان راحت است که از یک فروشگاه اینترنتی معتبر خرید می کنید و می توانید کلیه کتاب ‌های دانشگاهی مورد نظرتان را به آسانی و با اطمینان خاطر خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی فرآموز با داشتن سال ‌ها تجربه در زمینه فروش انواع کتاب ‌های کمک درسی، کتاب های دانشگاهی و زبان، همواره موفق به کسب رضایت از جانب مشتریان و دانشجویان عزیز شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied