شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه مصادف با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

 پیام تبریک مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق طی پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه مصادف با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی مدیران، فعالان و دست اندرکاران روابط عمومی ها تبریک و تهنیت گفت.

 

در متن پیام مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد آمده است:

 

27 اردیبهشت ماه در تقویم یادآور قدردانی از زحمات تلاشگرانی است که در سازمان ها و نهادهای مختلف کوشند تا بهترین ارتباط بین سازمان متبوع را با مخاطبان خود برقرار نمایند.

 

افرادی که بصورت شبانه روزی در تلاش هستند تا بتوانند به خوبی رویدادها را منعکس نمایند و پُلی باشند میان مردم و خدمتگزاران آنها در بخش های مختلف، ماموریتی سخت که بر عهده فعالان روابط عمومی ها گذاشته شده است.

 

 مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص روابط عمومی می فرمایند: روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد.

 

همانگونه که در نگاه رهبری نمایان است، روابط عمومی ها دارای جایگاه ها ارزشمند و تاثیرگذاری هستند که در موفقیت هر نهادی نقش بسزا و تاثیرگذاری ایفا می کنند.

 

به همین مناسبت ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی در بخش های مختلف کشور، این روز را بصورت ویژه به تمامی مدیران، کارکنان و فعالین روابط عمومی در بخش های مختلف و سازمان های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان رابطین خدمتگزاران جامعه معظم و معزز شاهد و ایثارگر با ولی نعمتان خود در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied